12 Eylül 2013 Perşembe

Kışlık abiye ayakkabı trendleri

Merhabalar sevgili okuyucularım. Bugün nasılsınız acaba ? İyiyiz dediğinizi duyar gibiyim. Ben de çok iyiyim sevgili takipçilerim. Bu pozitif enerjimle de hemen yazımı yazmaya başlıyorum zaten J Yaz ayını yani düğün ayını geride bıraktık bildiğiniz gibi. Bilmem sizin de dikkatinizi çekti mi ama bu yaz ne kadar çok evlenen oldu öyle. Facebooku her açtığımda birinin kına veya düğün fotoğrafı ile karşılaştım. Bugün de aynı şey oldu ve bunu üstüne de bloğumda yazmaya karar verdim J Kış ayında da pek çok davette abiye ayakkabı giyeceğiz elbette. Kışlık abiye ayakkabı nasıl olur şimdi biraz bundan bahsedeceğim size. Hadi abiye modelleri ile ilgili konuşmaya başlayalım! 
Abiye ayakkabılar genelde açık oluyor. Önünde yada bilek bölgesinde illa bir dekolte oluyordur sizin de dikkatinizi çektiyse. Ama ne yazık ki kışın giyilebilecek tarzda ayakkabılar değil bunlar. Bir sonraki düğün sezonu olan 2014 yaz ayında düğünler olacak elbette ama genelde kış aylarında bu düğünlerin nişanları ve kına geceleri yapılıyor. Peki biz bu düğün ve kına gecelerinde nasıl ayakkabılar giymeliyiz ? Hemen size kendi görüşlerimi aktarmak istiyorum. Uzun bir elbise tercihiniz olacaksa ve kına yapılacak mekan kapalı bir mekan ise açık bir ayakkabı giymenizde bir sakınca göremiyorum ben. Ama açık mekanda ise ve özellikle de mini bir elbise giyinme gibi bir arzunuz var ise kapalı ayakkabılara yönelmeniz gerekiyor. Bu durumda abiye botlara bakabilirsiniz. Mağaza mağaza gezerek bulmanız biraz zor olabilir çünkü çok fazla mağazada abiye botlara rastlamadım. O yüzden internet sitelerinden alışveriş yapabilirsiniz. Bu dediğim abiye botları daha önce duymamış olabilirsiniz. Hatta görseniz bile dikkat çekmemiş olabilir. Genelde düz ve süet kumaştan veya simli bir kumaştan oluyor. Aslında tüm abiye ayakkabılar genelde bu tarz kumaşlardan yapılıyor ama insanlar botlara pek de abiye gözüyle bakmadığı için dikkat çekmiyor diye tahmin ediyorum.

Abiye botlar sizin tarzınız değil ise kapalı stiletto tercih edebilirsiniz. Seçim tamamen size kalmış. Ufak tefek bir bilgi paylaşımından sonra bu yazımı da burada noktalıyorum. Hepinizi öpüyorum kendinize iyi bakın sevgili okuyucularım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder