18 Temmuz 2013 Perşembe

TAŞLI ABİYE AYAKKABILAR

Merhaba arkadaşlar,

Abiye ayakkabılarla ilgili blogumda yazmaya devam ediyorum :). Evet farkındayım oldukça uzun bir ara verdim yazmaya ama sınavlardan, derslerden bir türlü zaman olmuyordu ne yazık ki. Ama yazın gelişiyle birlikte bundan sonra bolca vaktimin olacağını söyleyeyim dedim. Yazın çalışmıyorum zaten. Sürekli internet başında dizi film izleyerek geçiriyorum. Yeni hobim de bloglarım. O yüzden çok yazık başınızı da şişirebilirim şimdiden söylüyorum :).
Christian Louboutin Siyah Zımbalı Topuklu Ayakkabı



Benim için abiye ayakkabı satın almak nedense hep bir işkence olmuştur. Aslında çok severim böyle taşlı ayakkabı falan ama nedense abiye ayakkabılar bana biraz çok abartı simli taşlı pullu falan geliyor. Bu yüzden abiye ayakkabı alamam gerektiği zaman çok araştırıyorum çok geziyorum. Ama tabi ki bu kadar çabamın sonucunda da aldığım ayakkabılara hep aşık oluyorum. Örneğin, mezuniyetimde Miu Miu dan aldığım lila rengi mor taşlı ayakkabıyı canım sıkıldıkça dolabımdan çıkarıyorum ve giyinip evde geziyorum o derece :)
E tabi abiye ayakkabı demişken de topuklu ayakkabılardan bahsetmeden olmaz. Neredeyse düz tabanlı abiye ayakkabı yok denilecek kadar az. Konu abiye olunca da bayanlar zaten pek de düz taban ayakkabı tercih etmez bence zaten. Topuklu giyinemeyen çok bayan tanıdım özellikle annemin fobisi var denilebilir. Özel günlerce çok zorluk çekiyor ama eninde sonunda onun da zevkine uygun düz tabanlı bir abiye ayakkabı bulabiliyoruz. Özellikle Beymen'e bakmanızı tavsiye ederim.
Beyaz abiye ayakkabı denilince hemen aklıma gelin ayakkabısı geliyor tabi ki de. Daha evlenemedim o yüzden çok bilgim yok ama pek çok arkadaşım evlendi. Onlarla da alışverişlere çıktım az çok bilgim var denilebilir yani. Gördüğüm kadarıyla saten kumaştan ve düz oluyor çoğu. Taşlı beyaz abiye modellerine pek rastlamadım.
Bunların dışında bu sezon özellikle gözüme çarpan bir model var. Artık abiye modellerin taşları önde değil de topuk kısmında oluyor. Bence çok daha hoş bir görüntü. Normalde önde büyük bir kaç adet taş olmasındansa topuk kısmında minik minik swarovski taşlar olması çok daha zarif bir görüntü veriyor.

Benden bu kadar arkadaşlar umarım zevkle okumuşsunuzdur yazımı. İyi alışverişler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder