23 Temmuz 2013 Salı

Abiye Ayakkabılar

Merhaba sevgili moda severler,
Geçen sefer yaptığımı yapmayıp, çok ara vermeden diğer postumu yazmaya başladım. Bildiğiniz gibi konumuz abiye ayakkabılar. Konu abiye ayakkabı olunca da hepimizin aklına Valentino, Christian Louboutin, Prada gibi markalar geliyor. Zaten abiyeden bahsettiğimiz zaman da belli bir miktar parayı gözden çıkartmış olmak gerekiyor. Benim maaşıma göre biraz cep yakıyor ama ayakkabı aşkına alıyorum ben de arada.
Geçen gün bir kaç tane ayakkabı beğendim. Tabi almadan da görür görmez bir kaç kombin yaptım kafamda. Hal böyle olunca da bu yazımı abiye ayakkabı kombinlerine ayırmak istiyorum. Yanlız önceden uyarayım. Abiye ayakkabı demişken kesinlikle ayakkabınızı elbiseye uydurmaya çalışmayın. Abiye elbise bence çok ince bir iş. Dolayısıyla ayakkabının ona uyması daha önemli. Benim gibi ayakkabı sevdalı biri iseniz muhtemelen ayakkabıyı elbiseye uydurmaya çalışacaksınız. Ama söyleyeyim işiniz çok daha zor olacaktır o şekilde. Öncelikle kendinize uygun bir elbise bulun sonrasında abiye ayakkabı zaten kolay bulunuyor.
Ve aşık olduğum ilk ayakkabıdan başlıyorum. Valentino zımbalı pembe ve bej ayakkabı. Bu ayakkabıyı görüp de aşık olmayacak kız tanımıyorum desem abartmış olmam heralde. Bu ayakkabıyı görünce hemen aklıma ‘ Üzerinde pembe bir elbiseyle harika olurdu ‘ diye bir düşünce geldi. Sanırım siz de bana bu konuda katılıyorsunuz. Bej renk mini bir elbiseyede çok yakışacağını düşünüyorum. Size hemen bununla ilgili bir kombini de paylaşıyorum. Ne demek istediğimi daha net anlayacaksınız. Bana sorarsanız zaten bu ayakkabıyı giyinip de rüküş olma ihtimaliniz yok. Bu ayakkabıyı alan bir insansanız zaten bence zevkli olduğunu herkese göstermiş olursunuz.
Valentino Zımbalı Pembe Zımbalı Abiye Ayakkabı



Bu sezon neden bilmiyorum ama nerdeyse tüm kombinlerimi dore üzerinden yapıyorum. Artık lame hiç kullanmıyorum gibi bir şey. Altının rengi bence her renge çok yakışıyor. Zaten pek çok mağazada da dore seçenekler daha fazlaca. O zaman size beğendiğim diğer ayakkabıyı söylüyorum. Duygu ergör doru burunlu siyah ayakkabı. Biraz önce size önce elbise sonra ayakkabı seçimi yapın demiştim ama bu ayakkabı resmen o kalıpları kırıyor. Bu ayakkabının üzerinde düz mini bir elbise ile şık olmanız işten bile değil.

Duygu Ergör Dore Burunlu Abiye Ayakkabı


Umarım tavsiyelerimi yararlı buldunuz sevgili okurlar. Mutlu kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder